دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

زندگی من

حاج آقا کوچولو

1390/11/30 17:59
نویسنده : مامان فائزه
272 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسر مامان

الان توی 16 هفته هستی عزیزم. هنوز تکون نمیخوری که مامانی خوشحال بشه .اما میدونم که حالت خوبه چون دکتر که رفته بودیم صدای قلبتو گذاشت من شنیدم . خیلی خوشحال میشم وقتی صدای قلبتو میشنوم یه حس خیلی خوبیه که قابل گفتن نیست.

دیروز باهم رفتیم وواکسن مکه رو زدیم . وااااای خدا یا هنوز باورم نمیشه من اینجوری باید بیام باپسرم؟؟؟؟پسر گلم بدون که خدای مهربون خیلی خیلی دوستت داره و میخواد از الان که اینقدر کوچولو  هستی یه سر بری پیشش . خوب معلومه تو فرشته ای ...

خدایا شکرت که منو طلبیدی .خدایا ممنون نمیدونم باید چی بگم وچجوری تشکر کنم . ولی اینم بگم که خیلی استرس دارم تا به حال اینجوری نبودم هم خوشحالم هم ناراحت میگم نکنه که نتونم اعمالم رو اونجور که باید به جا بیارم میگم نکنه این الان به برکت نی نی توی دلم هست ودیگه هیچ وقت نتونم برم.

حس عجیبیه .خدایا خودت کمکم کن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

روزهای من
3 اسفند 90 15:42
خوش به سعادت این آقا کوچولو. عزیزم من و نی نی م رو هم دعا کن.برای همه ی مامانا دعا کن بچه هاشون سلامت به دنیا بیان.
فاطمه
6 اسفند 90 20:21
واقعا خوشا به سعادت جفتتون... ببین چقدر دوستتون داره... نگران هیچی نباش..
رز
13 اسفند 91 8:48
سلام خوبی من الان یک ماه و یک هفتمه
اسمم برا عمره دراومده همراه با همسر و مادربزرگ و پدربزرگم
میشه شمارتو بدی سوال ازت بپرسم
اگر هم نمیدی فقط بگو برم یا نه
همه میبگن نرو ولی من میخوام برم اعصابم خورده


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زندگی من می باشد