دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

زندگی من

فرهنگ لغت دونه گییییی

1392/9/11 17:06
نویسنده : مامان فائزه
725 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگل و باهوشم تغریبا همه ی کلمات رو میگه و قشنگ صحبت میکنه .ولی دلم نیومد چند تا کلمه که با اون زبون شیرینش میگه رو تو وبلاگش براش ثبت نکنم.

مومورغ= تخم مرغ                                     دداغ=چراغ

معو= گربه                                             نونه=دکمه

دفش= کفش                                        بادی=باطری

مایین= ماشین. پایین .                          نانیال=دانیال

مانی= مامانی

ببعی= بابایی(البته لازمه اینجا از پدرم معذرت خواهی کنم)خجالت

دودو=جوجو

بابا= بالا

 

فعلا همینا یادم بود.

اینم دونه ی من که عاشقه شکلاته.

شکلاتی

دونه شکلاتی

دونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سورنا
11 آذر 92 14:51
قربونت برم خاله تو خودت قند و نباتی شکلاتی شکلاتی عسلی یا که شیرینی که به دل اینطور میشینی
مامان دنیز
11 آذر 92 15:00
به بهههههههههههههه از قیافه ات معلومه خعلی شکلات دوست داری خودتم شیرینی قند عسل
علی رضا
11 آذر 92 15:13
هوس کردم با اون شکلاته 80 درسده پارمیدات. تپلو
الناز
11 آذر 92 15:32
قربونت برم که انقدر شکلات دوست داری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زندگی من می باشد