دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

زندگی من

یه اتفاق بد

1392/9/11 10:56
نویسنده : مامان فائزه
845 بازدید
اشتراک گذاری

ناراحتخیلی ناراحتم ... خیلی . انگار یه پله ازم فاصله گرفتی. از همون فاصله هایی که ازش میترسیدم.همون فاصله هایی که باید باشه . تو زندگی همه هست .

نخوردن ممه نگراناین اولین فاصله بین هر مادر وفرزندشه .پله بعدی شاید رفتن به مدرسه ....در اخر هم ازدواج . خنثی

خیلی میترسم حالا که حس کردم چقدر این فاصله تلخه ...میترسم چشم به هم بزارم ببینم اینقدر بزرگ شدی که دیگه نمی یای توی بغلم .که دیگه خوتو سفت بهم نمیچسبونی. دیگه هر لحظه جلوی چشمم نیستی تا قدوبالاتو نگاه کنم کیف کنم . دیگه اونقدر چیزای قشنگ تر و رنگارنگ میاد تو زندگیت که من تنها وابستگیت نیستم . میترسم ... اره خیلی میترسم .چون عاشقتم پسرم . به جرات میتونم بگم این اولین باره که عشق رو تو زندگیم حس کردم .قلب

واینو بدون که تو اولین و آخرین عشقمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سورنا
11 آذر 92 14:54
وااااااااااااای میفهمم کاملا سورنا هم از چهار ماهگی با ممه قهر کرد
مامان دنیز
11 آذر 92 14:57
عزیزم چه ژستی هم گرفته خب بزرگ شده پسرمون
رها
26 آذر 92 0:23
می می قهر نکرده رفته چررررررررا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زندگی من می باشد