دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

زندگی من

پایان نه ماهگی!

1392/2/16 22:43
نویسنده : مامان فائزه
779 بازدید
اشتراک گذاری

دانیال عزیزم امروز 16 اردیبهشته ونه ماه از اومدنت میگذره ... باهم بهترین روزها رو داشتیم ... من احساس قشنگ مادر بودن رو حس کردم... تو چشمای قشنگت زندگی رو دیدم... عاشقتم عزیزم ... بدترین روزهام تو این نه ماه وقتی بود که مریض شدی... همیشه با برات آرزوی سلامتی میکنم عزیزم...تو که سالم خوشحال باشی من به تمام آرزوهام میرسمقلب

چهاردست وپا راه رفتن رو تازه یاد گرفتی... هرجا بخای میری لبخند

بده بلد شدی و هر چی که بهت بگم بده رو زود میدیچشمک

بنداز هم بلدیییییی میشینی رو صندلیت و همه چیز رو میندازیخنثی

بای بای هم میکنی بای بای

منو صدا میکنی وهی میگی ماماماماماقلب

عشق دد هستی و تا میریم بیرون میگی دددددددددددبغل

هر حرف یا کاری هم میکنیم دوست داری زود تقلید کنی وتمام سعی ات رو میکنی...

امروز وزنت ده کیلو نیم وقدت 72 بود....آرزوم دیدن بزرگ شدن توستقلبقلب

قربون خنده ات.... عسل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

nasrin
17 اردیبهشت 92 9:38
9 ماهگیت مبارک گل پسر. نیکای منم 16 اردیبهشت 9 ماهش تموم شد .
منیره
8 تیر 92 1:51
چرا آپ نمی کنی ؟؟؟؟
مامان دنیز
10 تیر 92 19:09
ای قربونت برم قند عسل با این خنده هات
فرشته
21 تیر 92 1:00
ایشالله 100 ساله شی اقاااااا
علیرضا
10 آذر 92 14:34
اجب خنده های دانیالیی توی این تصویر نشون میده قش کردیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زندگی من می باشد