دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

زندگی من

نمیزاری بخوابم؟؟؟

1391/1/19 2:47
نویسنده : مامان فائزه
804 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم الان که دارم مینویسم ساعت 2.30 نصفه شبه . ماشالا یه کم بزرگ شدی وداری شیطونی هاتو شروع میکنی قربونت برم . شبها نمیزاری مامانت بخوابه تا میام بخوابم محکم لگد میزنی ومیگی پاشم منم چون خیلی دوستت دارم زود به حرفت گوش میدم میگم شاید میخوابم تو اذیت میشی . من سعی میکنم تو حالتی باشم که توراحتی عزیزم آخه تو یه فرشته کوچولویی اونجا هم که جات کمه ...

اینقدر به خاطر تو وول خوردم وجابه جا شدم بابامحسن عصبانی شد و از پیشمون رفت تو حال بخوابه میگفت تو نمیزاری من بخوابم . اما عیبی نداره اونم گناه داره صبح میخواد بره سر کار باید راحت بخوابه .

خیلی دوستت دارم .همه سختی هارو هم تحمل میکنم .تا تو زودتر بیای تو بغلم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

Mumy
22 فروردین 91 13:09
مرسی عزیزمممم مواظب نینی باش
ثریا(روژین نی نی سایت)
27 فروردین 91 20:45
سلام فائزه جون - ممنون - اتاقشو نچیدم ایشالله اول خرداد حتما عکس اتاقشو میزارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زندگی من می باشد