دانیالدانیال، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

زندگی من

روز خوب وپر استرس

1390/12/7 15:09
نویسنده : مامان فائزه
249 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی چند روزی میشه صدای قشنگ قلبتو نشنیدم دوست دارم دوباره برم دکتر تا صداشو واسم بزاره و من آرامش بگیرم . 

فردا ساعت 10 شب پروازمونه .میریم ...میریم یه جای خوب  یکی دعوتمون کرده  دوتاییمون رو ..من... وتو که نمیه وجوده منی خیلی خوشحالم واسترس هم دارم دوست ندارم تو به خاطر احساس من ناراحت بشی .میدونم که توهم میفهمی وحتما درک میکنی اگر صدای منو نشنوی فرشته ها بهت میگن که میخواییم بریم چه جاااای خوبی .فقط از یه چیز ناراحتم که بابا محسن نمیتونه بیاد. خیلی دلش میخواست باید دوتایی بریم واز خدای مهربون بخواییم که هر چه زودتر سه تایی بیاییم.

الان هم دارم ساکمون رو میبندم پسرم.

خدایااااااااااااااااااااااااا کمکمون کن .الان نمیدونم چه حسیه .فقط باید برم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زندگی من می باشد